+48 696 105 839
+48 696 105 839

Kalokagathia

ZAJĘCIA FITNESS

KALENDARZ ZAJĘĆ

Pokaż wszystkoWybierz zajęcia
Godzina / DzieńPoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątekSobotaNiedziela
09:00
-
10:00
10:00
-
11:00
11:00
-
12:00
12:00
-
13:00
13:00
-
14:00
14:00
-
15:00
15:00
-
16:00
16:00
-
17:00
17:00
-
18:00
18:00
-
19:00
19:00
-
20:00
20:00
-
21:00

GRUPOWE ZAJĘCIA FITNESS, KTÓRE PROWADZĘ

FAT BURNING STEP/FLOOR


Zajęcia choreograficzne o charakterze aerobowym, które przyspieszają proces spalania tkanki tłuszczowej. Proste układy choreograficzne wykonywane są na stepie lub na podłodze. Odpowiednie dla osób, które znają już podstawowe kroki fitness.

TBC (total body condition)



Trening wzmacniający i wysiłek aerobowy w jednym Zajęcia kształtujące całe ciało, przyspieszają proces spalania tkanki tłuszczowej oraz wpływają na modelowanie sylwetki. Odpowiednie dla każdego, kto rozpoczyna przygodę z fitnessem.

TMT


Są to proste kombinacje ćwiczeń, w których zaangażowane są wszystkie partie mięśniowe. Dzięki ćwiczeniom TMT poprawia się również wydolność organizmu. Ćwiczenia można wykonywać na 3 poziomach intensywności oraz 3 poziomach zaawansowania. Na jednym treningu można spalić ponad 600 kcal!!!

DEEP WORK


Nowy rodzaj treningu funkcjonalnego od niedawna także popularny w Polsce. Zajęcia bazują na filozofii Yin i Yang, płynnie łącząc trening ciała oraz ducha.


Początek zajęć to spokojna i łatwa rozgrzewka, na którą składają się płynne sekwencje ruchów rozgrzewających mięśnie i stawy. Część główna wymaga coraz szybszego powtarzania dynamicznych kombinacji ćwiczeń. Gdy dochodzisz do momentu, kiedy myślisz, że jesteś już zbyt zmęczona/y na cokolwiek, okazuje się, że możesz pójść dalej, niż Ci się wydawało.


Zajęcia odpowiednie dla osób, które chcą poczuć głęboką pracę mięśni oraz satysfakcję psychofizyczną?

ZDROWY KRĘGOSŁUP


Trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, wyrobieniu prawidłowej postawy całego ciała, wzmacnianiu osłabionych mięśni. Podczas zajęć angażowane są mięśnie, które odpowiadają za stabilizację kręgosłupa. Tu poprawisz ruchomość kręgosłupa oraz zwiększysz wydolność mięśni brzucha, pleców i pośladków.
Odpowiednie dla każdego, kto rozpoczyna przygodę z fitnessem.

PILATES


Rewelacyjny system ćwiczeń, dzięki którym Twoje ciało stanie się silne i elastyczne, sylwetka zyska elegancję, a Twój kręgosłup znakomitą ochronę przed przeciążeniami i dolegliwościami.
Dzięki tym zajęciom zyskasz prawidłowe nawyki ruchowe, wzmocnisz głębokie mięśnie tułowia, poprawisz postawę ciała oraz będziesz efektywniej i bezpieczniej korzystać z innych aktywności!

Pilates to również trening mentalny, poprawa kondycji psychofizycznej oraz świadomość własnego ciała.
Odpowiednie dla każdego, kto rozpoczyna przygodę z fitnessem.

SZTANGI /MAGIC BAR/ PUMP


Idealne połączenie treningu wytrzymałościowego z siłowym. Zajęcia z wykorzystaniem sztang, wzmacniające i kształtujące całe ciało. Ich intensywność regulowana jest indywidualnie dobranym ciężarem sztangi. Waga sztangi waha się od 1 do 18 kg. Ciężar zmienia się w zależności od wzmacnianej grupy mięśniowej i aktualnych możliwości. Idealne zarówno dla kobiet i mężczyzn.
Odpowiednie dla każdego, kto rozpoczyna przygodę z fitnessem.

Miejsce zajęć fitness

Forest Fitness – ul. Staffa 3/5 Warszawa

ICDS Fitness Club – ul. Staszica 2 , 05-092 Łomianki

Core Fitness – ul. Zamieniecka 80, 04-158 Warszawa