+48 696 105 839
+48 696 105 839
Blog
  • Strona główna

Jędrne pośladki? Tak, poproszę!

Autor Edyta 0
2016
11
11

                        Chcesz, żeby Twoja pupa miała piękny kształt? To wzmacniaj mięśnie pośladkowe! Jeśli Twój dotychczasowy trening, to tylko bieganie, a ćwiczeń wzmacniających unikasz, to do jędrnych pośladków będziesz tylko wzdychała  :(

Najpopularniejsze ćwiczenie na pośladki, to przysiady. Niestety nie jest to najbardziej efektywne ćwiczenie. Ile z Was w trakcie robienia przysiadów czuje mięśnie pośladkowe? A ile z Was czuje tylko mięśnie czworogłowe uda i ból kolan? Czucie mięśni pośladkowych przy przysiadach, to danie zarezerwowana dla niewielu osób. Nawet trenerzy często potrzebują kogoś, kto będzie nadzorował ich technikę. Na naukę poprawnej techniki i czucia mięśnia należy zarezerwować przynajmniej kilka sesji treningowych i to dość regularnych. Jest wiele innych ćwiczeń, przy których poczujesz doskonale pośladki. Wzmocnij mięśnie pośladkowe – Ty będziesz zachwycona widocznymi efektami, a Twój kręgosłup Ci podziękuje, bo już nie będzie musiał podwójnie pracować.

Trenuj efektywnie!

posladki-2

 Osobna kwestia, ale równie ważna, to

Twój sposób odżywiania.

           Mięsień potrzebuje odpowiedniej podaży składników odżywczych i kalorii. Zatem, gdy postanawiasz mieć jędrne pośladki, to zainteresuj się odżywianiem w tym kierunku. Musisz wiedzieć, które produkty to budulce naszych mięśni, a które dają tylko energię do działania. Co to są makroelementy: białka, tłuszczę, węglowodany, a także które produkty je zawierają. Odpowiednio ukierunkowany trening i odżywianie zapewni Ci efekt, nie tylko w postaci jędrnego ciała, ale także poprawi się Twój nastrój, cera, włosy i ogólna chęć do życia.

autor: Edyta